Malý sprievodca po Forexe, ktorý vás môže viesť k veľkým ziskom

Malá kniha obchodovania s menami: Ako dosahovať veľké zisky vo svete forexu

Ak sa chcete dozvedieť, ako dosiahnuť veľké zisky vo svete forexu, Trading Education vám odporučí Malú knihu obchodovania s menami od Kathy Lien – jednu z najlepších dostupných obchodných kníh. Kathy Lien poskytuje čitateľom základné vedomosti potrebné na premenu najnovších titulkov na novšie úspešné obchodné príležitosti prostredníctvom starostlivo riadených rizík.

Ako jeden z najskúsenejších obchodníkov s menami je spoločnosť Lien schopná vytvoriť logického sprievodcu, ktorý začiatočníkom umožní pochopiť zdanlivo komplikovaný svet forexu. Kniha si kladie za cieľ previesť začiatočníka základmi obchodovania za menej ako dve hodiny, prostredníctvom dobre vymysleného konceptu abecedy s príkladmi a vysvetleniami. Kapitoly sledujú jasný priebeh a v čitateľovi zanechajú pocit, že sú nimi vybavené vedomosti potrebné na začatie cesty k úspešnému obchodníkovi.

Malá kniha mien o obchodovaní od Kathy Lien

Nájdete ho na Amazone >>

Ako popisuje Leslie N. Masonson pre budúcnosť, Malá kniha obchodovania s menami: Ako dosahovať veľké zisky vo svete forexu pomáha čitateľom rozhodnúť sa, ktoré forexové vozidlo vyhovuje ich investičným plánom prostredníctvom investovania, obchodovania alebo zaistenia, vysvetlením rozdielu medzi futures, spotovými a ETF vozidlami. Lien potom začne načrtávať, ako rôzne ekonomické, politické a finančné faktory na celom svete môžu viesť k volatilite trhu a novým príležitostiam obchodovania s veľmi likvidnými menami. Kniha podrobne popisuje, aké veľké príležitosti sa dajú nájsť v čase krízy, keď trhy zasiahnu nestabilnú oblasť.

Tiež by sa vám mohlo páčiť: 4 kroky, ako sa stať obchodníkom na Forexe

Autor potom začne s dôkladnou vyváženosťou technickej a psychologickej analýzy vysvetľovať, prečo je také dôležité rozhodnúť sa o stratégii, ktorá zodpovedá cieľom a osobnosti čitateľa. Pretože veľa obchodníkov sa spolieha na pomoc sprostredkovateľov, Lien podrobne načrtáva otázky, ktoré by čitatelia mali klásť budúcim kandidátom na sprostredkovateľa, aby im pomohli. nájsť ideálneho brokera, ktorý by vyhovoval ich obchodným cieľom.

Kniha popisuje rôzne užitočné technické ukazovatele, ako napríklad ADX, ktorý vychádza každý týždeň s 20-WMA, alebo Double Bollinger Bands nastavené ako kĺzavé priemery za 20 období, pričom jedna je nastavená na dve štandardné odchýlky a druhá na jednu štandardnú odchýlku. Aj keď to pre nováčika môže znieť komplikovane, kniha tieto koncepty starostlivo vysvetľuje pomocou rôznych príkladov z tabuliek.

Kathy Lien odporúča prijať obchodnú stratégiu, ktorá spočíva v odstraňovaní ziskov v rôznych fázach pomocou analýzy Bollinger Bands pri rozhodovaní o vstupných aj výstupných bodoch. Vo svete obchodovania sa zistenie ideálneho bodu výstupu oddeľuje obchodníci, ktorí dosahujú zisk od tých, ktorí naďalej prehrávajú. Cieľom tejto knihy je naučiť čitateľov, ako včas odhaliť a zachytiť trend a minimalizovať riziko. Naučením nových obchodníkov odstraňovať zisky na začiatku procesu to môže pomáhajú budovať dôveru v ranom štádiu.

Pozri tiež: Ako zarobiť peniaze na obchodovaní na Forexe – Sprievodca pre začiatočníkov

Pokiaľ ide o obchodovanie, chyby môžu byť veľmi nákladné, takže kapitola, ktorá popisuje desať najlepších obchodných chýb, je veľmi užitočná. Kapitola prevedie čitateľov rôznymi známymi chybami, ako je napríklad nepoužívanie zastávok, obchodovanie z nudy, príliš veľká páka, obchodovanie s papierom a nadmerná optimalizácia obchodnej stratégie. Najskúsenejší a najúspešnejší obchodníci už budú vedieť o mnohých z týchto bodov, ale ak ste v obchodovaní nováčikom alebo boli predchádzajúce investície neúspešné, pomôže vám vyhnúť sa potenciálne nákladným chybám. K dispozícii je tiež veľmi užitočná kapitola, ktorá učí obchodníkov, ako spozorovať príznaky forexového podvodu, prostredníctvom ľahko pochopiteľného kontrolného zoznamu s desiatimi položkami, ktorý čitateľom rýchlo pomôže..

Stručne povedané, ak ste začiatočníkom forexového obchodovania, táto kniha je ľahko pochopiteľná a rýchlo sa číta. Lien prijíma jasný, ale konverzačný tón, ktorý drží bodu. Aj keď neexistuje bibliografia, ktorá by čitateľom umožnila študovať obsah podrobnejšie, je to skvelý prvý krok do sveta forexu..

Ľudia si tiež prečítajú: Stanley Druckenmiller – ikonický obchodník na Forexe

Ak sa vám páčilo čítať Sprievodcu malým Forexom, ktorý vás môže viesť k veľkým ziskom z obchodného vzdelávania, dajte mu lajk a zdieľajte ho s kýmkoľvek iným, o kom si myslíte, že by mohol byť zaujímavý.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me